Dressyrträning

Idag var det ridlektion, tog det dock lite lungt med figaro då han har vilat under helgen. Vi jobade med öppna och sluta idag. Figaros stora svårhet är verkligen slutan, han tycker det är jätte jobbigt. Han var lite på trycket idag eftersom han har vilat. Men flertal ggr känndes han verkligen super fin, vilket var riktigt roligt.

Har bytt tillbaka till min vanliga nosgrimma nu så ska vi se hur det fungerar, han har sprungit på remont ett tag. Men saknar min snygga lack nosgrimma. Men jag kände ingen skillnad så nu kör vi med denna nos grimma ett tag. Tror dock jag måste byta bett, för de bettet han har nu verkar nypa honom så att han får små sår :S

Ska testa att rida med de fasta ringarna ett tag och så får vi se om det blir ngt resultat. i helgen kommer förhoppningsvis startlistorna för den 17:De upp, hoppas jag har kommit med!

nu ska syster ha honom i två dagar eftersom jag har jätte mycket i skolan, samt jobbar i stallet på em/kvällarna.

Lämna en kommentar
Postat av: Lovisa

sv; Usch vad hemskt! Inte heller gammal.. Vad jobbigt det måste varit!

2010-04-07 @ 23:00:37
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: fridan

okidoki!



ja prova med fasta ringar, de kan ju inte nypas! har bara det på min häst :)



vad blir det för klass/er på tävlingen?

2010-04-07 @ 23:19:40
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

jaaa verkligen :((



rider du i grupp på dina träningar? eller ensam?

2010-04-08 @ 20:23:49
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0