:)

Namn: Figaro
Kallas: Figge , snygging :P
Storlek: 171 cm
Ålder: blev 14år, 1 januari
Kön: Valack
Ras: Oldenburgare
Färg: Svart enligt pass
Vad ingår i träningschemat per vecka: 1 vilo/skrittdag 1 hopp de andra fördelae sig mellan joggning, dressyrträning och rida ut .
Utevistelse i antal h/dag: ca 6tim/dag på helgerna 10tim.
Hagkompisar, antal: Hela ridskolestallet, alltså runt 20 hästar
Tävlingsmeriter: Vinst i LB dressyr
Mål i år: Starta LA på godkända procent (60%) I hoppningen vill syrran kunna rida felfria 90cm men detta är målen till innan sommaren, i höst kanske det har försvårats :)


Lämna en kommentar
Postat av: fridan

åh tack så mkt :)



jag lånar denna listan :)

2010-04-11 @ 14:44:07
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är väl nästan så att det måste gå skit ibland va?

Min häst brukar vara antingen eller; skit eller en dröm.



Det var en "tricky one" det här inlägget, atta läsa :)

Ska nog ta och kopiera det till min blogg, sett att fler har den också.

Alltid skoj att läsa lite "snabbfakta"

2010-04-11 @ 17:05:25
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0