Galopp jobb på utebanan

Dagens ridninge bestod av hoppsadel och galoppjobb.
Han fick ligga på i några varv sedan skritt pause och byte av varv. Han var verkligen super fin igenom kroppen odag och riktigt mysig att sitta på. Han kunde korta och länga utan problem och det känndes som om han var framme för ahnden och med mig på alla singnaler.

Jag invigde även hoppsadeln med min rumpa, endast syter som ridit i den tidigare och måste säga VA SKÖN DEN VAR!

Vart riktigt glatt överraskade, men den gav mig riktigt bra stöd och jag kunde verkligen rida galoppen med den :)

Snart kommer det upp en film med bilder från dagen, det tar nästan lämngre tid att ägga upp alla bilder på rad än att klippa dem till en film.

Helt underbart att solen var med idag igen, det tackar jag inte nej till!

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0