Lärorikdag

Jag ska med min klass till två museeum idag, pluggar till lärare och läser för tillfället kursen historia.
Vi kommer att besöka nordiska och vasa.
Vi har en lång lunch så ska försöka gå i lite affärer då och använda lite av presentkorten jag har i plånboken.

En till sak ni inte vet om mig är att jag älskar kriminalromaner och är en riktigt läslus, lånade en bok på bibblan i tisdags, läste den igår på tåget fram och tbx till skolan. Har idag ca 30sid kvar. Så måste efter två¨dagar redan gå ner och byta bok, det är svårt att hitta en ny som jag vill läs då jag redan typ läst alla i pocket som bibbland har.

Efter det hinner jag inte mer än hem och äta som igår innan jag ska åka till stallet och jobba till tio. Har två lektioner idag samt ska fixa och låsa stallet för kvällen efter. Mina elever ska idag få jobba på sitsen så det blir jobb utan stigbyglar för båda. Hoppas man kan framkalla träningsvärk hos några av dem iaf så att man gjort sitt jobb ;)




Lämna en kommentar
Postat av: Emma

Trevlig blogg :) Allt bra med dig?

2010-04-08 @ 08:25:40
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Ja lillhingsten skall stanna hemma, vi har några hingst-åringar på ingång som lekkamrater :)

2010-04-08 @ 21:57:57
URL: http://ussing.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0