Påsk firande

Har precis firat påsken med släkten, en blandning av ägg och kortspel.
Lät kanske inte som den godaste middagen, men först blev det en massa god påskmat med ännu godare efterätt och kvällen slutade med kortspel.

Sov länge imorse och njöt av min ledighet. Figaro har blivit till tittad av sin skötare idag så har ahft en stall fri dag. Är inte ofta man har det, är ni i stallet alla dagar i veckan?



Lämna en kommentar
Postat av: fridan

hihi okej :)



jag är i stort sett i stallet varje dag!! ibland när jag har skola och jobb samma dag, då går jag i skolan till kl.15-16 och börjar ibland jobba kl.18 så har jag en tjej i stallet som mockar, fixar mat och kollar igenom honom :)

2010-04-03 @ 21:46:54
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Jannike

Är i stallet alla dagar då jag aldrig hittar en seriös medryttare :( men om det är ngt som krisar så kan man köpa mockning och även motion om man vill, annars har jag snälla stallkompisar som kan hjälpa till

2010-04-03 @ 22:10:05
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0