åååå

Sitter och försöker komma på hur jag smidigast ska få tag på bilderna sen i söndags, vill ha dem för att kanske kunna börja pilla på en ny design och så vill jag se hur det blev. Men måste städa lgh, så en 80minuters promenad känns lite tufft att klämma in i schemat men vem vet, vill man så kan man. Den som lever får se :)

Lämna en kommentar
Postat av: Heidi

Tack =)

Jag har planer om att använda honom som ridhäst inom dressyr och hoppning.

Därutöver kommer jag att om allt går som det ska köra in honom vid 1§-2 års ålder. Tror bara det är possitivt att han han har körts innan inridningen. Första unghästen som jag ska prova det med, så det blir spännande.

men jag är ju av den åsikten att en allsidig häst är en GLAD häst..!



Låter spännande med ny design.

Hoppas du får möjlighet för att lägga in lite bilder, spänannde...



Ha en fortsatt bra dag!



2010-08-17 @ 12:32:57
URL: http://balee.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Vilken fin blogg!

Tack för kommentaren om "erfaren ryttare" Är alltid roligt att läsa andras åsikter, och jag tycker du har helt rätt i det du skriver! :)

2010-08-17 @ 14:55:43
URL: http://cathie.se
Postat av: Fredrika Källström

SV; tack så mycket! Och den låg inget vidare, men den hade jag bara för att jag skulle hoppa :) rider honom alltid annars i dressyrsadeln som är utprovad till honom! :D



men somsagt, du har helt rätt i sadeln på bilderna! :)



Kram!

2010-08-17 @ 16:08:38
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0