Idag har jag hoppat...

Den fega dressyr nörden my har hoppat hinder(om 60/70cm räknas, men det förtär inte historien), Det bästa av allt, jag överlevde. Min häst var inte som ponnyn på filmen nedan(hahahahaha, skrattar bara jag tänker på filmen) han är så fin min häst, dock så är han otroligt orutinerad i hoppningen och har jätte svårt med taxering m.m så ena sekunden hoppar han 3 meter innan och sen en halv meter försent, så jag men min ringrostiga hoppsits för väldans problem att hinna med. Men vi tog oss över, tänka sig!

Kanke att vi testar på lite klubb hoppningar i slutet av året, en 60cm ska vi nog kunna ta oss runt utan att jag svimmar av höjd skräck :)

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0