Ingen ridning idag för mig

Idag när jag kom upp till stallet så hade himmlen öppnat sig, det regnade otroligt mycket och jag var inte ett dugg sugen på att ge mig ut och rida om jag ska vara ärlig.

Men innan jag åkte till stallet var jag förbi granngården för lite inköp.
 

KRAFFT GROOV 90

Ett allsidigt foder för hästar med normalt till måttligt proteinbehov, till hästar som ges ett grovfoder med medelhögt energi och protein innehåll. Kompletterar foderstaten och reglerar temperamentet hos många tävlingshästar. Högt fiberinnehåll och lågt stärkelseinnehåll.



Lite extra mat som ges efter ridning tillsamans med nypon och fodersalt.


Sen köpte jag lite schampo från fyra ess, har endast skimmel schampo hemma och sist jag titta var min häst svart, använder dock skimmelschampoot på hans strumpor.


Figaro kommer springa en lektion på ridskolan idag, jätte smidigt tycker jag då jag vet att han rört sig med bra ryttare under kontrollerade former.

Lämna en kommentar
Postat av: Sanna

Så lite så =))

2010-08-26 @ 21:33:28
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Hahah, förstår det! :D grymt kul klipp ju, ursöt ponny dessutom :D

2010-08-26 @ 21:56:23
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: fridan

groov är bra, kom ihåg att blötlägga bara! vissa hästar tycker dock det är äckligt, min gillade inte så fick blandas med betfor... gav groov 125 :)

2010-08-26 @ 23:12:59
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0