Läsar fråga

Catta om Stalljobb:
Vad är det för stövlar du har? Söker tips då jag själv har problem att hitta stövlar som går på mina grova vader...




jag har ett par läderridstövlar från märket Montar, köpta helt nya för 500kr på tradera. Gick sedan till en skomakare och la på extra läder för att anpassa mina vader precis samt satt på dragkedja, kostade 220kr, så slut pris 720kr!
Löjligt billigt!

Så mitt tips är hitta inte stövlar efter dina vader, anpassa stövlarna efter dina vader! :D




Mina nya sporrar med bling bling :)


Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Ett annat bra märke är mountainhorse high rider ridstövlar.. de är bra i passformen :)

2010-08-21 @ 22:13:01
Postat av: fridan

ojj, vad smart!! jag har aldrig ens tänkt på att man kan utöka vadvidden sådär :)



sv: okej, lär du dig aldrig programmen först genom att läsa igenom programmet? du kollar bara youtube?

2010-08-22 @ 18:05:29
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0