Stalljobb

Imorgon väntar jobb i stallet mellan 07.00-18-00, med lektioner och jobb i stallet i planeringen. Så blir en ganska tidig morgon. Figge har skrittat nu de senaste två dgarna coh bara tagit det lungt, imorgon ska en tjej rida lektion på honom för mig.

Kommer säkert vara helt slut i armarna efter morgondagens mockande, men så ska det va, får se det på dne posetiva sidan, blir som ett besök på gymmet :)

Hoppas på fint väder så att jag kan rida ut med mina grupper!

Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

vem är det som rider honom? :)

2010-08-20 @ 23:16:50
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: fridan

hehe när jag jobbade i stall hade jag sjuuuk träningsvärk i skuldror och axlar sen. galet :)



sv: MJo, men det är tur att man bara kan kontakta förbundet om man är osäker!

2010-08-21 @ 08:34:28
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Catta

Vad är det för stövlar du har? Söker tips då jag själv har problem att hitta stövlar som går på mina grova vader...

2010-08-21 @ 09:05:34
Postat av: Emelie

SV: Ja precis. Jobbade ju tidigare i stallet där Jokers mamma kommer ifrån, så var ju med honom enda från början. =) Sedan såg en tjej i stallet annonsen på HästNet och tyckte att det var roligt att se ett sto säljas dräktig med De la Gardie, då det är Jokers pappa. Och så var det Jokers mamma också, lite häftigt! =)

Hoppas kunna få följa dem senare i alla fall. =) Vore grymt kul!

2010-08-21 @ 10:34:43
URL: http://likeajoke.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0