Starkt

Idag var nog figaro lite trött i kroppen, för det började bra och han känndes mjuk i munnen och mellan mina hjälper. Efter ett tag blev han dock starkare och starkare, speciellt i galoppen, våran svaghet!

Men då red jag av på en gång och pressade honom inte då vi kommer rida ridlektion både måndag och tisdag så han måste ha ork kvar, så Emilia (6åringen)fick rida lite skritt och trav istället. Han är så snäll!

Figaros veckoschema nästa vecka:

Måndag: Lektion tävlingsgrupp
Tisdag: Lektion Lärling
Onsdag: Vila, promenad
Torsdag: Skrittar ut
Fredag: Uteritt
Lördag: Mark/hopp med lite lösgörande inför tävlingen eller Uteritt
Söndag: LB:3 och LA:3 i Järna



Lämna en kommentar
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

han är såå fin :)

2010-08-30 @ 15:43:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: fridan

hehe ja men alla är vi bra på olika saker :P jag har ju båda föräldrarna som är svensklärare :P så jag ska väl kunna det där, haha! :D

2010-08-30 @ 23:27:08
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0