Alla läsare!

Måste bara säga att det är så otroligt kul när alla läser och alla era kommentarer!
Och det är kul att gå in på era bloggar och läsa om era hästar, så om du som läser inte tidgare har lämnat en kommentar, gör det och skriv din blogg om du har en så får jag mer att läsa!

Besöksrekord igår igen, hoppas ni uppskattar det ni läser, annars kom med förslag!

Lämna en kommentar
Postat av: borasryttaren.blogg.se

sv: vi har ju kollat upp honom så det inte är något men det är nog jag som krånglar till det och sånt :P.

2010-02-23 @ 10:01:05
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: det har verkligen varit en jobbig vinter, nästan omöjligt att rida! just nu är det -32 i skuggan, så min nyklippta häst får vara inne ett tag till.



tack, du hade också en väldigt fin blogg! ännu en att följa :D

2010-02-23 @ 10:53:01
URL: http://victoriastraning.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0