Sadel

Jag och Figaro är fortfarande på jakt efter den optimala dressyrsadeln för oss båda.
Imorgon ska jag första ha lektionerna på ridskolan, efter det ska jag åka och provsitta sadlar, för att sedan kunna bestämma vilka de ska komma ut och prova på plats.

Det är svårt att hitta en sadel som ska passa oss båda två, och denna gång planerar jag att lägga ut ganska mycket pengar på sadeln och då vill man så klart att det ska bli så bra som möjligt. Ingen bra träning utan bra sadel.



Sadlarna på bilden har en prisklass mellan 9000-30000
Det är svårt att välja, men jag vill ha det mest optimala.

Vi får helt enkelt se hur det slutar, imorgon har jag ett ungefärligt hum om vilka märken det kommer luta mot.
Och förhoppningsvis har jag snart en ny dressyrsadel!


Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0