Juni

Och så var juni här, rakarns vad fort tiden går!
Idag ska jag sysselsätta mig med att tvätta och städa, känns iaf ganska bra att solen är borta från himmeln så man inte har dåligt samvete över att man inte är ute och njuter av den.

Min lägenhet måste vara proffs på att skita ner sig själv, det är så tråkigt att städa när man vet att det kommer vara lika skitigt om ngn dag igen! händer detta er med?

Jag är nästan helt säker på att det är någon som kommer hem till mig och smäller en smutsbomb eller liknande när jag inte är hemma, för inte kan väll två personer och två hundar skräpa ner så här mycket...

Ska upp en sväng till Figaro senare också för att kolla hur han har det i sin gröna hage, ska se om jag kan hitta ngt bra flugmedel till ahn också, vad använder ni er av för flugmedel?

Lämna en kommentar
Postat av: Helena

Såg fina killen när vi åkte till Nynäs igår,han ser liiiten ut i den stora hagen;)



Ang flugmedel...

Jag brukar använda olika preparat men dom jag gillar bäst är:

Renons

MD (med citronella)

RB 86

Absorbine Ultra Shield



Ha det gott /Kram Helena

2010-06-01 @ 17:46:16
URL: http://www.freewebs.com/arabizar/index.htm

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0