KM

Har tillbringat hela dagen i stallet!

Har haft hand om tävlingen samt cochat min lillesyster som skulle vara med och rida. Det gock riktigt bra för min syster, hon har nästan aldrig tidigare tävlat dressyr(jädra hoppmänniska) men hon kom två och kamade ihop hela 67,04% på en häst som kallas för zelma. Hon var 6p ifrån att ta hem titeln som KM mästare för juniorer 2010

Var en trevlig tävlingsdag med fint väder, men nu har jag verkligen fått mkt sol dne här helgen och känner mig riktigt mörbultad.

¨

Barichta van de Zelm
2001
Äg: Nynäshamns ridklubb

Barichta van de Zelm
 
Grandeur Grannus
 
Freya
Ulrike van de Zelm Concorde
 
Glady


Lämna en kommentar
Postat av: Helena

Vad kul! hälsa syster yster och gratta från mig:)



Mvh Helena & Arthur

2010-06-07 @ 17:37:28
URL: http://www.freewebs.com/arabizar/index.htm

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0