Överaskning

Igår var det garden party hemma hos mina föräldrar för att fira att min mamma och fasters sambo fyller år. (de fyller båda år samma dag). Efter ngn timme kommer den ett gäst, och barbro och jocke(faster och sambo) samt anne och janne(mina föräldrar) stället sig ute på gräsmatan vid en syren.

Detta gardenparty skulle tydligen förvandlas till ett dubbel bröllop!

Ingen visste något och detta var en överaskning för alla, så nu har jag gifta föräldrar :D

Ja nog för att min familj är bra på att skapa överaskande fester, men detta tar nog priset.

Här är inga fyra födelsedagar och ett fiasko(gammla eva och adam film) utan vi slår till med två födelsedagar och ett dubbel bröllop :D



Mamma och pappa!
Herr och fru sonntag!


Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0