Är du på jakt efter nya ridprylar?

Till Förstasidan

Är ett bra tips från min sida, har själv handlat över tradera ett flertal gånger. Tradera innebär lite säkerhet också då du kan kolla vad för kommenater säljaren fått av tidigare köpare, och du vet på så sätt att det är en seriös säljare.

Lite saker som ligger på tradera nu:

Santa Cruz Jean Luc, 18" wide, svart, NY! - 1625kr
Thermomaster 125cm - 1kr
Dressyrgjord 70cm - 1kr

Plus mkt mkt mer som schabrak m.m från 1kr


Lämna en kommentar
Postat av: sara

sv:dem lär komma upp idag, på hemsidan vet jag inte, det beror nog på hur duktiga dem vill vara. Dressyren var det ju annakarin som höll i, då är det ordning och reda. till och med resultaten kom upp tror jag?



Men annars kan jag kolla era start nummer om du inte pallar åka dit, :)

2010-03-26 @ 12:27:04
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0