Tävling djursholm

Förtsa omgången av allsvendskan är avklarad!

Första klassen var en LB:0
Jag red fram väldigt kort och figge blev som alltid lite spänd i första klassen. Men var nöjd efter´ritten men vi hade lite missar.
Domarens kommentar: Trevlig och jämn häst, som ran iväg lite i högergaloppen, så forma insidan lite mer. Jämn rytm, vrid om handen

Jag är bäst på att lyckas sitta som ett cykelstyre
poäng: 200p 62,5% - 7p utan för placering

Nästa var LB:1 och lagklass
Här han jag rida fram länge och han känndes verkgen super fin, jag red in på banan med ett leende och var lycklig över att få rida honom. Denna gång red jag varje steg och för allt vi var värda. Jag vet att han har svårt för vissa saker och det var just det vi hade 6or och 5or på resten 7or. Kommer ut från banan och är super nöjd, även alla andra sa att det var en fin ritt!
Domarens kommentar: En trevlig häst i stadig form,kan visa mer skillnader i lägningarna. Noggrant ridet.
Väntar på poängen 181p 62,4% och får veta att det är 4p utanför plavering.

Jag är verkligen super nöjd med honom, denna dag visar verkligen att vi kan, det är bara galoppen vi ska jobba med. och det sköna med de här ritterna är att det inte var missar utan de vi inte fick mass apoäng på var sådant vi inte förväntade oss poäng på. Nu tar vi de där extra poängen nästa gång!

Jag älskar min häst <3

I eftermiddag avslöjas vinnaren av bloggtävlingen

Lämna en kommentar
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Hej! skulle du starta på ekebys dressyrtävling?

2010-03-22 @ 09:12:48
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0