Tiden går ibland fortfare än man vill.

Onsdag, torsdag och fredag¨
Tre dagar som har fått lida av lite bloggtorka, då jag har haft mycket att göra. Men ska göra en kort sammanfattning av dessa dagar.

Onsdag: Red figaró i tävlingsgruppen, vi jobbade vidare med att verkligen sätta skänkelvikningarna, och galoppen runt fyrkanten. Figaro var väldigt trött och känndes lite konstig, men jag hoppas på att det inte är något farligt.

Torsdag: Vila, men han fick gå en promenad på 20min

Idag: Min syster hoppade lite små hinder och joggade, han hade tydligen kännts lite seg även idag.¨

Jag har varit i stallet på eftermiddagen och fixat inför morgondagens tävling, ska till gustavsberg och rida en LB:2
Blir nog ingen mer uppdatering idag heller, men jag hoppas ni håller tummarna för oss imorgon!


Lämna en kommentar
Postat av: Nina

Lycka till. =)

2010-03-05 @ 23:02:48
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: fridan

lycka till på tävlingen!



sv: okej, vad för slags lärare? :)

2010-03-06 @ 11:53:10
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0