Tomt

Igår blev det en dag utan inlägg, det var för att jag i början av dagen var inne på massa museeum besök med min skola och sedan hade tjejkväll hemma då vi för firade min födelsedag som är på tisdag.

Men min syster red iaf Figaro igår och hon hade ridit en privatlektion i hoppning för Marika, det hade gått bra och utan svårigheter.

Ikväll ska jag jogga honom lite och känna på hur han känns i kroppen, sen är det allt underbart fix inför tävling.

På måndag kommer tipset upp från den som vunnit denna månads tävling, för er som ännu inte lämnat ert bidrag kom ihåg att göra det innan imorgon 00.00. Mer om tävlingen hittar du inder kategorin bloggtävling!

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0