kan börja med att säga...

Oj vilken dag!

Tyckte jag hade en bra planerad dag när jag åkte hemifrån och att det skulle bli en kort dag i stallet för att sedan kunna sitta hemma och jobba lite med tenta m.m

Jag hade lördagslektionerna idag, det var hoppning. Jag lätt eleverna jobba med samma övning som igår fast det kommer hinder med idag. Men hade samma tänk och uppbyggnad.

När jag var klar med mina lektioner skulle jag bara åka hem och rasta mina hundar en snabbis i skogen, för att kunna åka tillbaka och rida Figaro.

Det slutade med att jag kom till stallet vid 6 igen, då min hund lyckades springa bort och var borta i 4timmar (!!!!!)
Min lilla skrutt, tänk om vi inte hittat henne, då hade det blivit en kall natt :(

Kom iaf till stallet, lite senare dock, bestämde mig för att ta en premiär tur på utebanan.


Film från dagen kommer snart upp, ska bara upp på yt först :)

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0