Stallet?

Min häst är riden av en annan tjej redan idag, hon har ridit ut. Men min syster ska rida lektion ikväll och jag funderar på om jag ska följa med upp och titta samt passa på att göra klart lite saker inför söndagen så jag slipper göra allt på lördag.

Mitt skåp skulle också behöva en annsiktslyftning då det ser tu som någon släpt en bomb där inne, dock är det organiserad oreda, men skulle kanske vara skönt med lagom mycket saker ibland.

Har ni också alldeles för mycket saker som bara ligger och skräpar?

Lämna en kommentar
Postat av: fridan

okej, stort lycka till får man säga :)



hehehe jag har ALLDELES för mkt skit som jag samlat på mig :P:P

2010-08-11 @ 19:03:14
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Helena

Har en del prylar,men rensar/säljer grejer med jämna mellanrum,så jag bara har hästprylar som används;)



Lycka till på Söndag!



Mvh Helena & Arthur

2010-08-13 @ 12:39:54
URL: http://www.freewebs.com/arabizar/index.htm

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0