Nu travar vi för fullt.

Hann tyvärr inte rida i snön som jag hade planerat idag, utan jag fick nöja mig med ridhuset.
Jag har inte suttit på min häst på 3 veckor, det känndes.
Han var väldigt stel, men det får man vara efter 3 veckors vila/igångsättning.

Men nu kan vi börja komma igång lite mer och det ska bli skönt, man har så klart saknat han under tiden som han inte kunnat gått. Såret han fick har läkt ihop riktigt fint och jag hoppas att man inte ska kunna se något tecken på att det funnits där inom några veckor.

Lillsyster var med till stallet ch tog några bilder, har inte fått dem än men det kommer nog det med.


En tävlingsbild på mig och min gammla häst Absolut "Lillen"


Lämna en kommentar
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Nej, finns tyvärr ingen Pay&Jump vad jag kan hitta... :/ Jag kommer såklart inte att starta regionalt på första om det går "jättedåligt" med vardagsridningen, men om han känns riktigt fin så blir det nog regional :) Han ska få nytt träningsschema och jag ska jobba med förbättringarna, känns som att det kommer bli rätt bra :P



Tack! :) Det är svårt att förklara, det är ju inte direkt så att vi inte kan hålla galoppen alls eller att jag sitter framme på halsen på hästen, problemen jag skrivit upp är både större och mindre problem, jag vill att min ridning ska vara så perfekt som det går så jag har verkligen plockat ut allt som inte var 100% bra. Förstår du hur jag menar? :)



Låter som bra mål! Tack, detsamma! :D

2010-01-31 @ 21:42:14
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0