ingen ridning idag heller, men inte pga av oss

Idag skulle min syster rida figaro och jag skulle passa på att ta en massa sommriga foton. Tror ní min syster akn fånga figaro i hagen då? Nej!

Super konstigt, han har varit jätte snäll alla ggr jag har hämtat emn nu travade han bara undan, förhoppningsvis går det bättre imorgon för då ska jag transportera han till stallet för att sko honom, kommer nog passa på att rida lite i stallet då också så att jag får rida i min dressyrsadel lite :D


Lämna en kommentar
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Skrev nyss ett inlägg om det :) Vi brukar ha sånna här broddar nästan året om och här hemma har vi ju vanligt ridbaneunderlag -Men ja, dem funkar till det mesta och det är därför vi använder dem :) För tillfället rider vi ju på gräs och dem går ute dygnet runt i en stor gräsbacke, så där är dem suveräna. Mycket tävlingar på gräs just nu också. Hemma går dem ute länge i hagen (gräs), ridbanan behövs dem inte på egentligen men dem är heller inget besvär där. Rider ut mycket på gräs och snart kan man galoppera över stubbfält hela höstenn. Dem funkar bra när det blir halt på vintern. Så ja, dem funkar till det mesta helt enkelt! :)

2010-07-07 @ 23:50:24
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0