Man blir lite butter

Svara på en anonym kommentar:

louisa om Tävlingsplanering:
Din igångsättning skulle ta två månader enligt en planering förut, hur gick de med att skynda långsamt? Med tanke på att han varit skadad och du är ganska krävande att bära på? Tänker du någonting på hästens hälsa eller bara ditt tävlingssug?


Jag har skyndat långsamt? när tävlingen är då har han redan gjort klart sin igång sättning med ngr veckor och tränas redan? hur kan detta då vara fel?

Jag skämms inte med att erkänna att jag tycker tävlandet är en stor del av ridningen, något jag tycker är väldigt kul, jag vågar nog även säga att figge tycker det är kul. Han älskar tävlingsbanorna!

Självklart tänker jag på hans hälsa vad är det för dum fråga? om du läser i texten står det även att jag kommer strycka mig om jag anser att vi inte är redo för hans skull!

Angående min vikt har jag skrivit om det förr, han varier mkt med andra ryttare och tömkörning också så han "sliper bära mig och få det sdå krävande"

Vet inte riktigt vad ajg ville skriva med detta, men jag är övertrött då jag jobber för fullt hela dagarna därav så ngr inlägg, men närt man läser ngt som detta kan man inte låtas bli och stanna upp och bli förvänad över att folk änns orkar, om personen i fråga hade tagit sig tid att läsa all text så hade den sluppit fundera över dessa saker.

På söndag tar jag hem figge från hagen, en vecka för tidigt, pga av all broms och detta för min egens häst bästa, som jag aldrig skulle äventyra!

Nog för idag, over and out.



Lämna en kommentar
Postat av: sara

ta inte åt dig! Det är din häst och du bestämmer.



kram!

2010-07-17 @ 10:16:42
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Fredrika Källström

Tycker att du är stark som slår av dig kommentarer som denna! Tycker också att folk ska sluta försöka trycka ner dig jämt, känns som att du får fösvara dig alldeles för ofta, fast du inte ens gör något fel.



Dom som skrivit detta bryr sig nog eg inte om din igångsättning utan snarare vill hacka på dig. Känns som att dom som stör sig ska läsa någon annanstans!



Fortsätt kämpa på med Figaro du bara, och LYCKA TILL på tävlingen! :D

2010-07-17 @ 14:12:32
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0