Mkt jobb och lite text

Vi är mitt inne i hårda jobb veckor, lägenhets renovering och flyttning. Så lite överseende får ni ha :)

Kan berätta att det igår var 3 veckor kvar tills tävlingen på rosslagen, om vi kommer med vill säga och inte blir bortlottade. Har dock ändrat klasserna då tävlingen ligger långt ifrån oss, så ska rida LB:1 och LA:1.

Denna vecka är Figaro igång helt och får nu ridas som vanligt, så nu kan vi träna i tre veckor. Och nej jag stressar inte på frammåt, jag har denna tävling som ett litet mål på slutet av igång sättningen. För att vi båda ska få en bekräftelse att vi är på G igen och för att vi ska ha ngt att sträva emot!

Lämna en kommentar
Postat av: Lovisa

hej

Svar: Jo jag tävlar dressyr :D Har en stor häst på 170 tsm med min mamma,, men jag tävlar inte honom utan det gör min mamma. Eftersom jag är 13 så rideroch tävlar jag ponny :)

Har ingen egen ponny för vi har bara en stallplats, men väntar på att få en till och då blir det att köpa ponny :D I nuläget tävlar och tränar jag en ponny som heter Fox och han är sååå fin :D Kolla gärna in på min blogg för att se blder på han, det dyker upp bilder lite då o då :)Kram

2010-07-29 @ 18:12:07
URL: http://loviisaslife.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0