Mys ridning

Om det inte hade varit för alla flugor igår hade jag och Figaro en riktigt mysig ridtur. Travade längs en lång grusväg och på mitten möte vi ngr får som rymt från sin hage så vi såg till att valla in dem igen. Figaro tyckte det var lite kontigt att springa bakom får, men sköte sig, gentleman som han är!

Kände igår att han redan har börjar komma upp sig och arbetar bättre än det första dagarna, med tanke på hans 2,5 månaders vila trodde jag han skulle vara mkt stelare. Men jag torr att alla streching vi gjort under tiden han har vilat har gett resultat.


Lämna en kommentar
Postat av: sara

gud vad kul att ni är på g igen! Blir det något mer veterinärbesök eller är ni färdiga?

2010-07-09 @ 21:42:32
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: JAAA, är helt förälskad i dem! :D Är inne på den tredje boken nu, inte så mycket text att läsa förutom de olika övningarna, men det är ganska skönt. Man lär sig otroligt mycket på bara de få sidorna med info! :D

2010-07-10 @ 16:04:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0