Systers kap på falsterbo

Måste bara få skriva om min systers otroligt bra köp på falsterbo

Hon köpte detta kombi träns, som matchar våran hoppsadel. På detta träns finns  de tre olika nosgrimmor. Pullanosgrimma, engelsk och remont. Super att kunna få allt i ett. Detta träns kostar vanligtvis 595kr på lyckås

Min syster betalade 200kr!!!
ca 1/3 AV URSPRUNGLIGT PRIS




Som att köpa tre träns för 200kr, riktigt bra pris om jag får säga det själv. Det var även på lyckås jag köpte mitt kandar för 300kr. Tänk att vi åkte 68mil för att handla på Lyckås som ligger endast 30min ifrån oss i vanliga fall :D


Lämna en kommentar
Postat av: Rebecca

Jättefin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin :)?

2010-07-11 @ 23:09:45
URL: http://minchrissan.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- En glimt av mitt hästliv :D

Jag har lagt upp din bild så det vore snällt om du ville lägga upp min med.



2010-07-13 @ 14:53:59
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0