Ullared och Falsterbo

Hallå!
Jag har haft så otroligt kul och sätt massvis med nya vägar(då vi följde vår GPS dsom lurade in oss på alla små vägar som finns mellan jönköping och ullared- ett riktigt äventyr!)

Bil resan gick riktigt smärt fritt, då jag hade min nya mobil att leka med, en iphone.



I ullared blev det shopping till både mig och figaro, här kommer sakerna till Figaro:
 Ett nytt tävlingstäcke (JACSON), ullaredspris 199kr



         
Kandarstång från Knights 49,95kr




                      Blingade 20mm sporrar 39.95kr

                         Stigbygel plattor från mountain horse (Vita) 29,95kr
                               Dressyrspö med glittrigt handtag 39,95kr

Är helt kär i täcker och tycker att det fanns mycket bra saker fölr ritkigt bra priser!

På Falsterbo blev det ännu mer shopping:

Ett Kandar från lyckås för 299kr, Så på en helg har jag köpt ett komplett kandar för ca 350Kr - Hur bra som helst om jag får säga det själv! 

Köpte newmarket färgade stigläder för att matcha hoppsadeln 100kr

Vita dressyrtävlings handskar (Elite) 119kr

Schbrak från charlies häst och hund (brunt med krona, som finns på horze.se) 149kr

Schbrak från Börjes (Vit med många tjocka kantband) 155kr

Pannband med svarta kristallet 199kr
 
Två böcker från hippson så nu har ajg hela samlingen 100kr/st


Det var min häst shopping helg, tycker det blev många bra fynd ocha bli kul att testa allt!

Hoppas ni har haft en bra helg :D

Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

Så täcket fanns kvar allafall va kul =)

2010-07-05 @ 20:52:29

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0