Dagarna går fort

Idag har jag tillbringat ännu en dag med mitt kusin barn emilia.
Först åkte vi till ösmo marknad med hennes mamma och lillebror samt min syster och pojkvän. Där köpte jag ocg Stfean 3 fina skålar och brända mandlar(tradition) Emilia och jag tog även årets första mukglass, när solen är här hör helt enkelt glassen till. Emilia fick i strut och jag som verkligen hatar strut tog mig en bägare, självklart hade jag nötkros på, då det är så gott!

Efter mycket socker och en karusell åkttur senare åkte vi hem, min pojkvän åkte till hagen och tog av hästarna täcket så de slapp få de så varmt i solen. Det är alltid lika skönt/kul att ha en pojkvän som kan tänka sig att ens gå i närheten av de stora djuren(vi älskar!).

Emilia följde sedan med oss hem och hon och jag sysselsatte oss med att gå till parken och att se alvin och gänget 2(så rolig film!) Nu har jag precis lämnat henne hemma hos hennes mamma och det är dags att laga middag!

Hoppas ni har haft en super dag, nästa vecka går vi in i juni, underbart!



Emilia snart 6 år och Figaro


Lämna en kommentar
Postat av: N

SV: hihi, på Blackie ser det lite gay ut ;)

Hahaha, figaro ser sååå glad ut ;D

2010-05-30 @ 21:40:05
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: sara

låter som en härlig dag!

2010-05-31 @ 07:10:51
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0