elektrisitet

Tog in Figaro och Spirit vid sju imorse så att min hovslagare kunde slå på skor på figaro, killarna såg inte alls för ledsna ut när vi kom på morgonen och jag trror de har klarat sin första natt helt okej!

Vid tio åkte det ut igen och nu ska de inte behöva hämtas upp på ett tag, vi var även där nere och satte på strömmen. Som tydligen inte verkar vilja gå runt hagen så vi måste komma på en annan lösning.

Figaro har efter sin tid i sjukhagen förlorat allt vad respekt heter för elstängsel, och när jag var nere och tittade till dem igår så såg jag Figaro stå och bolla med tråden i munnen(inte bra!), men nu vet jag iaf vad som har hänt om det är så att min häst helt plötsligt har lockig man och svans, då har elen kommit igång.

Det behövs både plus och minus


Har precis vaknat till efter 1,5 timmes eftermiddags lur hemma på soffan, blir man så trött av att gå upp halv 7 två dagar? herregud hur ska det gå när jag sommar jobbar i sommar...


Lämna en kommentar
Postat av: fridan

mjo verkligenbtråkigt... :( ingen mening o kolla på eurovision imon iaf!!



ajaj, hoppas ni får igång strömmen... min har superrespekt för tråden, vi har inte ens ström på sommarhagen...

2010-05-28 @ 17:09:50
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0