Flätade pannband och ekonomi

Många ansåg att flätade pannband inte var snyggt, så tyckte jag också förr.
Men insåg när jag tittade runt att det finns oändligt många färg möjligheter, och jag som dressyr ryttare älskar så klart att matcha, därför skulle detta vara en kul sak i Figaros garderob.

Usch idag är det den 25:e, alla älskar den 25:e det innebär löning, alla utom jag. Jag vet att den sommar knappt kommer gå ihop sig, får mina sista pengar från csn nu ca 2000kr och det ska räka till hyra och mat hela sommaren? no way!

När man bodde hemma betyde alltid pengar, saker att ha roligt för, nu när man inte bor hemma är allt bara ett kämpande för att få det att gå ihop.

Förhoppningsvis överlever jag den här sommaren också...


Lämna en kommentar
Postat av: alc

SV: Tack så jätte mycket för din kommentar ang KL jackan :)

2010-05-25 @ 20:33:51
URL: http://alcbloggen.blogspot.com
Postat av: N

SV: Okej :)

Åh, va fin din nya design är :D

2010-05-25 @ 21:09:48
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0