Helgen

Helgens tävlingar har flyttit på bra, men oj vad trött jag är!

Har sett så många hästar och det har varit full fart nästan hela tiden så man är helt slut uppe i knoppen. Jag ska snart åka till stallet för att umgås lite med min stjärna, gar försumat han lite de senaste dgarna då tiden inte har räckt till, känner mig riktigt hemsk!

Så nu ska jag pussa på han lite extra och gå en promenad samt låta honom äta av de goda gröna gräset.

Lämna en kommentar
Postat av: fridan

hoppas det, men jag är aaaalltid hypernervös, haha! :D



kul med så många hästar, såg du nån bloggare som var med kanske? :D

2010-05-17 @ 16:42:56
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt! längtar SÅÅ tills jag får mitt .. :)

2010-05-17 @ 17:55:25
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: terese

Hej! Tack, ja visst är han fin, helt ontänkbar korsning egentligen: ardenner/halvblod =) Inte min på riktigt men jag rider honom 2-3 ggr i veckan, perfekt när man har familj och ont om tid.

Postat av: terese

ooppsss.. nu svarade jag på fel inlägg.. det var ju en annan tjej som undrade över pållen jag rider.. sorry

Postat av: N

Sv: Jaha, så du såg mig? Ja såg inte dig ;)

Tack, han var taggad men inte så stark som han brukar eftersom han gcik 2 moment innan. Men han klarade det gått å väl utan att kännas trött :D

2010-05-17 @ 21:26:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0