Irriterad

Jag var i skolan idag och påbörjade en ny kurs, Geografi.
Och i denna kurs är det en studieresa som är på 3 dagar och denna ligger verkligen i elt fel vecka för mig och så kostar dne en massa pengar, men självklart så är den obiligatorisk, usch få och blä vill inte åka till närke på någon jädra studie resa, när jag kan vara hemma med mina hundar och Figaro!

Var bara tvungen att släppa ut lite butterhet...

Lämna en kommentar
Postat av: Freddi

Usch på skola och allt vad det heter. Dom förstår inte riktigt att man faktiskt har djr att ta hand om, dom vägrar liksom anpassa sig, bara jobb hit och dit i skolan ju! :(



Man måste få tjura och få folk som håller med ibland! ;) Ha det bra!

2010-05-03 @ 20:56:04
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0