Näsblod

Vetrinären som hade oss när vi var inne på Stav med hältan skulle ringa upp mig under dagen när hon var ledig och prata om näsblodet och så får vi se vad hon säger. Eftersom han andas lite tungt ville hon som tar emot samtalet att jag skulle prata direkt med morgan som är min veterinär...

Usch hoppas de inte tror att det är något allvarligt!

Lämna en kommentar
Postat av: Helena

Nämen stackars Figaro=(

har ingen aning om vad näsblodet kan komma ifrån men jag hoppas det inte är något allvarligt med fina killen!



Håller tummar och tår för att han blir bra fort och att ni kan komma igång igen med nya friska tag:)



Kram Helena

2010-05-04 @ 19:07:19
URL: http://www.freewebs.com/arabizar/index.htm

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0