Nya ideer och äventyr.

Imorgon tror jag Figaro kommer bli en lycklig häst, då ska han nämligen släppas ner i sommarhagen.
Han och en häst till kommer ha tillgång till hela gräshagen som finns en bit från stallet. Båda ska nämligen vila, och nog för att det finns möjlighet att Figaro kan springa m.m

Men innan ni anser att detta är ett dummt val kan jag berätta att jag diskuterat detta med veterinärer och ridlärarna på klubben, och alla tycker att det är en bra ide för då kan han röra sig hela dagarna och blir inte stel m.m

Så förhoppningsvis kommer han gå ute dygn from torsdag.


Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

ofta så brukar dem ju bara bralla kanske första stunden annars har dem så mycket gräs så dem vill ju bara käka :)

2010-05-26 @ 13:15:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0