Tävlingsgruppen

Ikväll är det tävlingsgruppen, och då båda hästarna jag brukar rida Figaro och Spirit är satta på vila ska jag få rida en ny häst jag aldrig ridit förr. Hon heter Tunika, ska bli spännande att se hur det känns, har inte suttit på så många andra hästar på senaste tiden. Vi ska ha markarbete, hade hoppats på dressyr (såklart!) men man kan ju inte alltid få vad man vill.

nej nu ska jag gå och laga middag (Tacos), fördelen med att inte bo hemma är att man nu själv får välja vad man vill äta :P

Lämna en kommentar
Postat av: fridan

jo antagligen lär de kanske springa lite först men sen lär ju gräset intressera mer! skönt för honom :)



kul att rida en annan häst!! vad är tunika för en då?

2010-05-26 @ 21:15:37
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0