Vecka 2

Nu går vi in på vecka två av Figaros vila.
Nu har vi utökat promenad tiden till 15min samt lagt till två strechts övningar.

Skulle det vara kul med ett blogg inlägg om vad det är för övningar han får göra? jag tror jag kommer fortsätta med dem även efetr att han blivit frisk, som en bra grund och för att verklkiogen låta honom strechsta,

Lämna en kommentar
Postat av: sandra

Fy det är drygt med skadade hästar:( väntar på min herre ska komma igång...

2010-05-05 @ 19:02:14
Postat av: Anonym

jag vill gärna hösr vad du gör för övningar! kan vara nyttigt att lära sig :)

2010-05-05 @ 21:25:47
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: sara

ja, skriv som vanligt vad du gör med han och om du ser att han tappar muskler/hull under vilan.



Vad var det man vinner i bloggtävlingen? :P

krya på er!

kramkram

2010-05-06 @ 09:34:04
URL: http://sariih.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0