Lite jobb

Ska snyta ut min förskylning och ta mig mot stallet snart, ska ha en privat lektion vid tre. Sen ska jag försöka komma på ett sätt att röra på min häst utan att jag tupar av av utmattning, blir uteritt eller tömkörniong skulle jag misstänka. Dock är det jobbigt att bara få på sakerna så lär vara slut redan där, känns inte som om vi ligger på tipp topp till helgens tävling, men det är skönt att den är hemma!

Sen är det vila från dressyren två helger, mimmie ska hoppa honom den 26:e på tävling men den 19:de hoppar hon Chess så då blir det en vilo helg :)

Tävlingsplaneringen efter det ser ut som följande:

v.40
10 okt.          NRK (klubb)                                                        LB:1 och LA:1
v.41
16 okt           Botkyrka  (lokal)                                                LB:3 och LA:4
17 okt           SORK Dressyr   (klubb)                                       LB:1 och LA:1
v.43
31 okt           Södertälje     (lokal)                                           LB:1 och LB:3
v.44
6 nov            SORK hopp (klubb)
7 nov            Vällingby LC:1 och LB:2  (lokal)
v.47
28 nov          NRK hopp (klubb)
v. 48
5 dec             SORK Dressyr    (klubb)                                     LB:1 och LA:1
v.50
19 dec          NRK glögg (klubb)


Så det är inte så många lokala kvar dne här terminen, skönt för Figge!
Ska bli kul att testa på en LA:4 i oktober, det är på tok för svårt för oss men tävlings platsen ligger nära och ska ändå ditt och rida B:3:an.

Lämna en kommentar
Postat av: Fredrika Källström

SV: :D



Lätt hänt! :D Och tack så mycket, han är riktigt häftig! :D



Lycka till själv med allt, tror A4 är ett riktigt roligt program! Ska själv ev rida det under hösten är det ttänkt!! :D

2010-09-10 @ 21:52:50
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: fridan

kul, här finns aldrig A4an på lokal nivå :( trist!! hade gärna provat på det annars!!



sv: jag gillar de riktigt stora stöden.. behöver det :)

2010-09-11 @ 12:49:11
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0