Nu har jag skämmt bort min häst.

Idag har jag nog köpt mina dyraste häst saker någonsinn, haha.
Nej inte riktigt så illa då jag trotts allt har en ny sadel m.m

Sen faslterbo horse show har jag suktat efter ett speciellt pannband(swarowski, vita och svarta stenar) och det har överallt kostat mkt närmare 1000kr, och jag är snål väldigt snål så skulle aldrig lägga så mkt pengar. Men nu hittade jag det för 499kr, så då blev det köp!

När jag ändå höll på hittar jag ett super snyggt ylletäcke för 500kr, ett grått med silvriga och vita passpols och svansfläta, inte heller det kunde jag motstå.

Så till nästa vecka kommer dessa vackra underverk hem till mig och då får ni bild på när de sitter till häst :)
Jag har för första gången unnat mig fina saker, som för mig kostar lite mer, nu var de på rea båda två så då känns det okej :)

Lämna en kommentar
Postat av: Lotta

som jag då jag köpte nya saker till mig och hästen men det blev lite dyrare än för dig dock men ibland måste man unna sig lite =)

2010-09-30 @ 13:49:06
URL: http://excellentcharm.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; haha, nej jag förstår precis vad du menar! jag brukar själv driva med hennes utseende, "alldaglig" är faktiskt snällt mot mina kommentarer, tur hon är häst!



Kul att nån uppmärksammar det faktiskt, för det är verkligen en klar skillnad. In action kan hon faktiskt se riktigt, riktigt fin ut. Men sedan från sidan, utan ryttare så är hon verkligen ingen vacker ponny. Hon har ett sött huvud mefina ögon, men kroppsligt så är hon då rakt ingen skönhet, haha! Kul att det kan bli sån skillnad, hon blir verkligen en helt annan när hon jobbar rätt under ryttare sedan! :D

2010-10-01 @ 18:00:36
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0