Stalldag

Dagen började med ngt timmars tittande på Pelle träning, ska rida för Pelle om ca 2 veckor ska bli ritkigt kul!

Pelle (Per duvefelt) är verksamhetschef på SRK, med ansvar för ridskolan, anläggningen, personal mm. Förutom halvtidsjobbet på SRK driver Pelle egen verksamhet som tränare och hästutbildare. Han är utbildad B-tränare i hoppning och dressyr. I en tidigare karriär tävlade han hoppning upp till 1.50, numera är han en framgångsrik dressyrryttare


Sen vart det lång promenad med hundarna som jag hade med mig upp, skönt för dme att få springa lite så det kunde ligga och sova medan jag redan. Skrittade ut en runda kring gymnasiet så han tog det lungt idag. Han var riktigt fin på gårdagens träning då vi tränade på bakdelsvändningar.

Nu på kvällen var hans förra ägare och hälsade på samt visade lite klicker och satt upp och red lite.

Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

asså har pelle träningar på nrk?

2010-09-14 @ 22:36:17
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ÅH! jag vill oxå :P

får man vara med eller är det bara" VIP ";)?

2010-09-14 @ 23:29:56
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0