Detta händer bara inte...

Nu får ni hålla alla fingrar och tår.

Idag när jag red Figaro känndes han inte alls som vanligt, det var inte alls samma rörelsemönster. Så jag satt av och kollade på lina och kunde då se en rörelse störning på högerbak samt att han satt fast i korset.

men då han inte är svullen eller varm i benen så tror vi det sitter högre upp. Om vi har riktig tur så är det för att ngn lyckats släppa ut min häst naken hela dagen i snön och att han blivit kall, har jag otur har han halkat ilera eller liknande och sträckt sig eller så.

Imorgon ska jag kolla honom på lina igen, ser han oren ut blir det helt enkelt inga tävlingar i heögen och förmodligen då ingen allsvenska nästa helg :(


Lämna en kommentar
Postat av: sara

gud vad jag känner igen det!

Smokey kan bli jätte öm i ryggen om han har stått och frysit i hagen under dagen. Han har ju rätt lång rygg och rids kanske inte direkt i exemplarisk form varje dag..



men, för att komma till det positiva så blir han nästan alltid bättre av ett extra täcke och lång uppvärmning.

hoppas på det bästa!!

2010-04-22 @ 21:10:22
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: N

Sv: Jaa, både lillhästen å lyckås är så lätta å vill man ha nåt så beställer dom inte det. Stav är billgt å lyckås är märke å bra. Inte så värst dyrt där heller :)



Usch, va tråkigt! Hoppas att han kryar på sig :(

2010-04-22 @ 22:06:37
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

oj det får vi verkligen inte hoppas att det är ngt allvarligt :S

2010-04-22 @ 22:17:42
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: fridan

heh. ja, alla är vi olika :) finns inte box o jag vill tävla 2 klasser så åker jag inte dit utan tar en annan tävling hhi :)



usch vad trist att han är oren!! men de kan ju va pga kylan som du själv skriver, hoppas på det :)

2010-04-22 @ 23:20:03
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0