Håll tummarna

Nu ska jag snart bege mig till stallet för att se om det är någon bättring på min kille idag, jag hoppas på det bästa men förväntar mig dåliga nyheter då jag på ngt sätt alltid har otur.

Lämna en kommentar
Postat av: fridan

du får berätta hur det gick sen!! de kan ju faktiskt bli mkt av att de går ute och fryser och spänner sig! så hoppas på det!!

2010-04-23 @ 12:21:57
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Anonym

en korsningsponny vi har haft (hade) i 7år, hans såldes precis för några veckor sen. tyvärr fick han problem med benen när vi haft honom lite mer än 1,5 år.. vi har behandlat o hållt på med igångsättningar hur länge som hellst tills vi gav upp och han blev sällskapshäst, men det blir ju för dyrt med stallhyra när man har en häst man "Iinte har nytta av" så först lånade vi ut honom till några som visade sig var oseriösa, men vi hittade till slut ett bra hem till honom påhos en tjej som behövde sällskap, hon har även skrittat oså på honom så det känns skönt att han får lite sysselsättning :)

2010-04-23 @ 18:24:02
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0