Jag älskar min häst

Figaro har jag haft i snart 5månader och han har redan kommit att betyda mer för mig nästan än många av mina andra hästar. Nu vet jag att jag verkligen har hittat rätt, detta var min häst!

Detta var även något jag kände när jag var och provred honom, jag vill inte sluta rida. Känslan sedan av att få veta att denna häst skulle få bli min, ja den är obeskrivlig änn idag.

Det är med ett leende jag är med denna häst och rider honom med ett också, jag önskar att alla ska få känns denna känsla med sin häst.

Hur många hästar har funnits i ditt liv innan du hitttade din häst?


Lämna en kommentar
Postat av: Anna

Vad underbart det låter att känna så!

Jag har haft lite foderhästar under åren och har nu en som ligger mig varmt om hjärtat men än har jag inte fått privilegiet att verkligen känna att "det här är Rätt häst" men hoppas på att jag en dag får uppleva det! (förhoppningsvis inom en inte alltför avlägsen framtid...)

2010-04-25 @ 15:11:10
URL: http://annastohm.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0