Mysig skritttur

Idag har figaro fått lekt barnridningshäst, nej kanske inte riktikt då illa men ett barn har han haft på ryggen och min mamma har ridit.

Mamma skrittade först i ridhuset och tränade lite på volter och att svänga med skänklar och vikthjälperna, det är kul när man har en sådan snäll häst att man inte behöver vara orolig. Mamma har ridit mkt när hon var yngre men sedan lagt det lite på is, men ibland får jag henne att hoppa upp i sadeln och testa igen. Man ser att hon tycker det är kul :)

Emilia(5år) som är mitt kusinbarn var också med upp och red, hon skrittade ut stallvägen fram och tillbaka.

Testade även alla nya saker sedan igår och allt passade faktiskt bra, täcket vara lite litet men det visste jag då jag köpte en strl för litet. Men det fungerar att använda till det som det var tänkt att användas till. Tränset blev jätte bra, samma som det han har på bilden, dock en strl större då nosgrimman på detta träns(läs. det på bilden) är lite litet.


Emilia och figaro i julas
Foto: Dempaz.blogg.se


Lämna en kommentar
Postat av: natta

Nu finns vinnaren utav beauty kittet uppe på min blogg- kolla om du blev vinnaren!

Blev du inte det så häng inte läpp, nu i helgen kommer en ny tävling!! håll utkik!



2010-04-06 @ 19:27:16
URL: http://natalies.se
Postat av: hanna

okej vad synd.. :/

2010-04-06 @ 20:49:53
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: sara

haha naa, skönt för figaro :)

2010-04-07 @ 08:48:09
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0