Från klarhet till klarhet

Min häst blir bara roligare och roligare att rida, idag var jag så nöjd med honom att jag följde ordspråket man ska sluta när de går som bäst och avslutade han lite i förtid. Helt underbart, vilken ridkänsla!

Nu längtar jag mer en någonsin till helgens tävling, kommer dock inte rida han ngt mer innan tävlingen då jag ska flytta och ha lektioner så all min tid kommer gå till så mkt annat, men då får han rida ut i skogen och mysa istället :)

Hoppas ni håller en tumme för mig på söndag, jag kommer vara så jädra lycklig och figge klarar av att hålla ihop sig hela galopp delen, så lycklig, sen skiter jag i poängen. För det är vår insats för oss själva som spelar roll inte vad poäng tavlan säger ;)

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0