Egen transport


Alla ni som är aktiva tävling/tränings människor, har ni egna transporter?
Eller hur gör ni för att ta er till träning och tävling?


Jag har ingen transport, sålde min då den skulle bli för liten för Figaro. Så nu lånar jag av min ridskola där jag står uppstallad, detta medör självklart problem då man inte kan garantera att transporten kommer vara ledig till alla mina tävlingsdagar. Men än så länge har det fungerat och jag hoppas att det kommer fortsätta göra det också.


Lämna en kommentar
Postat av: fridan

mjoo han gillar faktiskt sin saltsten riktigt mycket :) innan förstod han inte vad den var till för, han kliade mulen på den istället :P



jag har ingen transport än, brukar låna i stallet jag har kalle. men ska troligen köpa en snart :)

2010-02-21 @ 12:51:58
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0