Knep och knop

Har suttit ett tag med min tävlingsplanering nu, för att få ihop alla datum och kolla vilka klasser jag ska rida.
Jag tror det kommer bli en bra tävlingstermin, hittar många bra tävlingar. Är dock inte så många så risken finns säkert att man kommer bli bortlottat på någon.

Jag har dock stött på en liten miss i min planering, tävlingen på gustavsberg, den 6 mars. Jag kommer inte att ha någon chafför hemma då mamma och pappa åker på en liten trip. Men förhoppningsvis ska mannen min kunna köra annars blir det till att avanmäla, vilket skulle vara riktigt tråkigt.

Nu hoppas jag bara på att vi ska hitta en perfekt sadel imorgon så har jag ett prolem mindre.

Lämna en kommentar
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Tack ;D jag gillar brunt o beigt ^^ hah

2010-02-10 @ 16:11:57
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0