Perfekt!

Dagens ridning gick överförväntan, är det för att vi har kommit igång eller beror det på mmin nya sadel?
Jag vill gärna tro att det är sadelns förtjänst för så här bra har det aldrig kännts, traven var en helt annan under dagensridning och gallopen var mer ridbar än tidigare. Min sits var riktigt bra, jag kunde sitta emot och hamnade automtiskt i den lodrättasitsen.

Så jag vågar påstå att denna sadel har gjort mycket bra för oss, så den är värd varenda krona
Om det fortsätter såhär kommer detta att bli en rolig tävlingstermin!


Lämna en kommentar
Postat av: saraa

Sååå kul när det går bra!

Man behöver verkligen det för att känna att det är värt allt slit man lägger ned. alla timmar man kämpar med den där jävla galoppfattningen haha :)



Kul inlägg med tävlingsutrustningen!

Jag har ett likadant schabrak, med marin kant och silver paspoal. Kostar ju som faan men snyggt är det! :)

2010-02-18 @ 20:15:14
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: fridan

okej, såg superskön ut! ny då alltså? :)



jo min blir jättestötig och trippig med dressyrsadeln för den passar inte så bra (rider ej i den) och i hoppsadeln får han luftiga steg!

2010-02-18 @ 23:00:49
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0