Sadel utprovning

Idag på Fm var det en sadelutprovare ute med sadlar för att pröva på figaro.
Vi testade 7 sadlar, men ingen låg optimalt.

Så hon kommer tillbaka imorgon igen med en till sadel, endast en till.
Sen om inte den skulle passa så komemr jag nog inte kunna hitta någon som ligger bra utan att lägga ut över 30.000kr. Så i värsta fall kommer vi få ha en sadel med padd under då han behöver en sadel som har mycket baktill så att man kommer i balans.

Så nu har jag ingen sadel alls, så nu blir det töm och barbackaridning som gäller.


Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

prova att åka till en sadelutprovare istället, blir väldigt snålt med sadlar att prova när någon kommer ut.. Mustang har tex över 300 olika sadlar, där finns det alltid någonting som passar!

2010-02-11 @ 17:15:40
Postat av: onthebit

SV: för mig blir det billigare att ta ut sadelprovare så slipper jag åka, och dessa som kommer ut hade inne samma märken som mustang, så hade inte fått så mycket bättre resultat hos dem.

:)



Onthebit

2010-02-11 @ 18:34:02
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0